perjantai 15. marraskuuta 2013

What doesn't kill me makes me stronger

Tässä blogissa tulee olee päivityksii mun tapaturmasta/ista, sairaalassa olosta ja kuntoutumisesta. Paljoa kuvia ei ole niiltä ajoilta, eikä varmaan tule olemaan jatkossakaan, jos en sitten jostain syystä innostu valokuvaamisesta, jota epäilen kyllä paljon. Ne harvat omat kuvat saattaa olla sitten vähän ällöttäviä :D

Oon 17v tyttö, asun Kouvolassa ja käyn lukiota joka on tosin nyt ollu n. puolivuotta tauolla. Harrastukset muuttu aika radikaalisti tänä vuona ja voin sanoa tällä hetkellä harrastavani pääsäntöisesti vaan fyssarilla käyntiä, mut on sekii ihan mukavaa + soitan omaks ilokseni pianoo. Omasta mielestäni oon aika rämäpäin ihmiin (vieläkin) ja varmaan monen muunkin mielestä ja siitä kertoo myös mun entiset ja nyt toivottavast vaa "tauolla" olevat harrastukset ja ylipäätään tekemiset. Oon kanssa aika yllytyshullu ja nautin kaikest sellasist haasteist ja pelkojen voittamisista. Et korkeelta ja kovaa on tultu alas... :D Voin kans sanoo ihan itekkii, et oon ollu yks maailman onnekkaimmist ihmisist, joten niinku yks mun tuttu sano, niin turha toivoo enää lottovoittoo.

Lyhyesti kerron vielä täs, mitä mulle on käyny.
Oon tällä hetkellä kuntoutumassa köysiradalta tippumisesta ja lisähaasteena on keväällä leikattu polvi. Mulla alko sellain onnettomuuksien jatkumo tosta heti alkuvuodesta, jonka aikana on sattunu kolme juttuu käden murtumisesta molempien jalkojen murtumisee/murskautumisee.

Kaikenlaista on koettu ja suurin osa sellasta, mitä ei ois ikinä kyl halunnu, eikä uskonukkaan tapahtuvan itelleen. Oon kova suunnittelee mun elämää eteepäin ja lähivuodet oli jo varattu enimmäkseen urheilulle/liikunalle ja mun hulluille unelmille. Tää vuosi 2013 kuitenkii muutti mun elämän kokonaa ja varsinkii päivä 26.7. Pieksamäellä. Siitä päivästä alotan sitten nää varsinaiset "tarinat" ja en mee missää aikajärjestykses kokonaan, koska on niin paljo tapahtunu lyhyen ajan sisällä, ettei kerralla kaikkee voi muistaa.



4 kommenttia:

  1. hei pistäisitkö tähän blogiisi varoitusmerkinnän(jossain asetuksissa voi säätää sen) itse järkytyin niistä jalka kuvista jotka olivat taittuneet kun pongahtivat ruudulle yllättäen. :D en pysty edes palaamaan kyseiseen postaukseen kirjoittamaan tätä kommenttia joho oli alunperin tarkoitus.

    onnea parantumiseen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anteeksi, jos kuvat järkytti, mutta haluan blogilla myös välittää jotenkin sen tunteen, että miltä musta tuntu minäkin hetkenä ja noi kuvat on vaa onneks kuvia, eikä katsojan tarvi onneksi kokea tota kaikkea itse ja netti ja elokuvatkin on täynnä pahempiakin kuvia kuin nuo. Ja en aijo mitään erillistä varoitusta laittaa, ilmoitin heti blogin aloitettuani, että kuvat saattavat olla ällöttäviä ja se musta riittää. Ja kiitti, kyllä täst parannutaan kovaa vauhtia :)

      Poista
  2. Siis mistä syystä toi onnettomuus oikeen tapahtu? Pettikö siellä joku köysi tai vaijeri tai lukko, vai oliko sut kiinnitetty huonosti vai mitä?

    Voimia:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Syy on vieläkin mysteeri ja ainoastaan kyseinen tilanne on saatu demostroitua ihan maassa ja aika laittaminen siinäkin on ollut. Slingiksi kutsuttu nauha irtosi sulkurenkaasta, jossa oli vielä tuplavarmistettu lukko. Siis tavalliset kiipeilyvälineet oli käytössä ja mitkään välineistä ei menny rikki. Tällähetkellä tippumisen virallisena syynä lukee papereissa köysiradan toimintavirhe, muuta ei tiedetä. Kiitti kans sulle, voimia tarvitaa :)

      Poista